Tijah ingin memutuskan perhubungan dengan boyfriend orang putihnya (boleh dikatakan mat saleh) … Dia tak sanggup bertemu muka, lalu dia pun mengutus surat … surat tu macam ni bunyinya … :-
Hi! My motive write this letter is to give know you something. I WANT TO CUT CONNECTION US. I have think about this very cook. I know I clap one hand
only. Correctly, I have see you and she together at town with my eyes self. You always request apology back back. I don't trust you again!!!My Friend speak you
play three wood. Now I know you correct correct play three wood. so, I break off to pull my body from this love
triangle.I know this result I pick is very correct, because you love
she very high from me. so, I break off to go far from here. But I always love where also I live … .Safe live……
Paling Popular Minggu Ini
-
Sedikit demi sedikit saat-saat terakhir Kolonel Moammar Gaddafi mulai terungkai. Komandan pasukan yang menangkap kolonel diktator menceritak...
-
http://www.theredwarriors.com/index.php
-
Dosa seorang wanita yang tidak menutup aurat dan melakukan maksiat tidak ditanggung olehnya seorang sahaja. Tetapi beliau turut mengheret pu...
-
Seseorang guru boleh mencapai ke tahap DG 54 ( 1-6 ) setelah 25 tahun berkhidmat. Syarat sah dalam perkhidmatan hanya 6 BULAN dan 5 HARI men...
-
Kelate juga banyak menggunakan perkataan pinjaman daripada bahasa Inggeris. Berikut adalah contoh perkataan dialek kelantan yang dipinjam ...





